marți, 3 martie 2009

Noutăţile curente
20 Jan 2009 @ R. Moldova în reţeaua mondială a spionajului românesc
Coloana a V-a. Dosare ultrasecrete
Mihai CONTIUcontiumihai@gmail.com

Liberalii moldoveni în slujba serviciilor secrete din România
Am scris, si nu o data, despre relatiile unor partide politice din R. Moldova si serviciile secrete din Romania. Asa-zisa presa independenta din Moldova, asupra careia vom reveni cu documente originale care tradeaza anumite relatii oculte cu aceleasi servicii secrete, a facut tot posibilul sa manipuleze opinia publica si sa bagatelizeze informatiile corecte pe care noi le-am pus la dispozitia cititorilor cu toata onestitatea. Aceste ziare, mai pe scurt, sub falsul pretext al unui imaginar pro-romanism, continua sa deturneze atentia publica prin acuze aberante care ni se aduc, in sensul ca, vezi Doamne, am fi antiromani. Scopul lor, in realitate, este acela de a acoperi unele partide din Opozitie, contra cost, bineinteles, care sunt opera serviciilor secrete romanesti. Aici, pe de alta parte, avem de-a face si cu o complicitate, pentru ca, asa cum spuneam mai sus, si presa "independenta" din R. Moldova se afla sub lupa si contabilitatea serviciilor secrete romanesti. "Gluma" incepe sa se ingroase, iar asta pentru ca avem de-a face cu cazuri clasice de tradare a interesului national al tarii. Relatiile unor partide politice sau gazete nationale din R. Moldova cu serviciile secrete ale altui stat sunt aspru sanctionate de Constitutie si Codul Penal ale R. Moldova. Pentru inceput, astazi va prezentam copia unei informari adresata directorului Serviciului Roman de Informatii (SRI) de catre seful Grupului de Evidenta al SRI, generalul de brigada Vasile Stanciu. In aceasta Nota informativa este luata "in lucru" intentia Partidului National Liberal din R. Moldova, condus de catre Vitalia Pavlicenco, de a crea "un pol de dreapta liberal" in aceasta tara. Pina una alta, dam drumul documentelor sa vorbeasca!
P.s. Miercuri, 14 ianuarie 2009, in articolul meu subintitulat Anexa la "Raportul OHANESIAN", in care am publicat o lista de nume suspecte de colaborare cu serviciile secrete romanesti, am comis o eroare regretabila prin includerea unui nume pe care sunt nevoit sa-l exclud. Eroare este explicabila si prin faptul ca imi este imposibil sa mai stiu toate rotatiile de cadre din interiorul acestor servicii dupa trecerea mea pe linie moarta. In cazul de fata este vorba de domnul Marin Dan Cruceru. Surse din interiorul Serviciului de Informatii Externe (SIE) mi-au comunicat ca domnul Cruceru nu mai este cadru operativ al SIE de trei ani. Acesta a fost dat afara din SIE si calcat in picioare de securisti din false motive, distrugindu-i viata si familia, aducindu-l in situatia in care nu mai avea ce pune pe masa copiilor. Regret sincer eroarea pe care am comis-o involuntar si imi cer scuze! Cu atit mai mult il inteleg intrucit le cunosc destul de bine metodele mizerabile la care recurg unii oameni cu raspundere din sistemul serviciilor secrete. In alta ordine de idei, declar public faptul ca nu cunosc "legatura" Dragos Bacila. Nu neg ca poate fi posibil sa-l fi intilnit intimplator sub alt nume, dar este cert ca nu am avut o astfel de "legatura", eu lucrind solitar sub o acoperire aproape perfecta si din cauza domeniului sensibil pe care il acopeream. (Mihai CONTIU)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

axa